14 mar 2010

Orientalne piękności

Zaskakujące zestawieniami kolorów... Drapieżne i romantyczne...

Wyraziste i bardzo delikatne...


Dodają tyle barw do szarości niekończącej się zimy...

Storczyki - mieszańce Falenopsis (Phalenopsis) nie są zbyt wymagające. Dobrze znoszą warunki mieszkaniowe, kwitną nieprzerwanie w zimowych miesiącach. Trzeba jedynie dbać o ich podlewanie i kąpać je w miseczce z wodą zamiast tradycyjnego podlewania...


A wtedy kwitną i kwitną...

A nawet mają zaskakujące życie wewnętrzne...

6 komentarzy:

  1. Ślicznie i wyraziście. Przekonywająco. Przekornie. Tak jak lubię. Ja na razie pielęgnuję i kąpię Jaśka - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie sukcesywnie padaja te co mialam zawsze od lat chyba juz maja mnie dosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, falki to naprawdę łatwe i wdzięczne rośliny :) a ludzie sie dziwią że im zdychają i mówią "przecież ja je posadziłam do takiej świeżej, żyznej gleby" ... a nie ma nic gorszego dla tych storczyków, które rosną na drzewach i których korzenie wielbią słońce i powietrze, ziemi nie cierpią ponad wszystko a w doniczkach są sprzedawane tylko dlatego by zwykli ludzie nie dziwili się i nie bali się ich kupować jak by były bez doniczek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 'drapiezny' jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sprawdziłam czy moje też posiadają"życie wewnętrzne"cha cha..rozbawiłaś mnie tym:))

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...