4 maj 2014

Maj - plan wykonany

Ciekawa jestem jak Wam minęła majówka. My odpoczywaliśmy w ogrodzie i w efekcie dłuuga lista spraw do zrobienia w ogrodzie zawiera już tylko wykreślone pozycje, ha!
W ogrodzie jest niesamowicie kwietnie, wielobarwnie i bardzo aromatycznie. Kończymy porządkowanie rabat, na których niestety chwasty rosną równie szybko jak roślinki ozdobne. Przed wolnymi dniami przyszły kolejne odmiany bylin, które już zasadziłam i cieszę się, że dzięki deszczom zaczęły już rosnąć. W tym roku po raz pierwszy zastosowałam nawozy długodziałające i dziwnie mi z tym, trochę cierpię na brak zajęcia... Zredukowałam też liczbę doniczek stojących, doniczek wiszących i doniczek stojących w jeszcze innych miejscach. Nie dawałam rady zadbać o tyle roślin, więc w tym roku doniczek jest mniej, ale za to poza kwiatami będą też warzywa.
A tak jest teraz u nas...
Za chwilę zakwitną orliki, których siewki rosną w wielu miejscach. Dbam o nie przy pieleniu, zaskakują nowymi kolorami i zawsze mi się podobają!
W zeszłym roku założyłam nową różankę. Teraz jest to rabatka trójkolorowa, a róże są gdzieś tam głęboko ukryte...
 
A na pierwszym planie cudne pąki kaliny.
I ostatni obrazek, z dzisiejszego jeszcze mokrego poranka...
Pozdrawiam, już majowo!
 
 

9 komentarzy:

  1. Witaj:) Pięknie w ogrodzie Twym, tak radośnie, kolorowo:) ..i te kropelki na "pamiętajkach":)) Cudności!
    Serdeczności ślę:) i tulam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne ujęcia :) Zazdroszczę wykreślonej listy zadań, ja bym potrzebowała jeszcze ze trzy takie weekendy, by wyjść na prostą ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piknie!!! Uwielbiam te kaliny, niestety moja rośnie w złym miejscu i wymaga przesadzenia aby zaczęła kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uporanie się z listą zadań to moje marzenie- niestety na razie szybciej dodaję do niej nowe pozycje, niż wykreślam zrobione:) A serduszki zazdroszczę bardzo- lubię ją w każdym wydaniu, czy białym czy kolorowym:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja droga, wczorajszy wieczór przy kominku wygenerowała kolejną listę do wykreślania i tak już będzie zawsze...
      Pozdrawiam,
      M.

      Usuń
  5. Aż żałuję, że nie można poczuć zapachów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to ostatnie. No i jaki piękny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie! I piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...