10 lut 2014

Hippeastrum - uzupełnienie

Pisałam już kilka razy o kwitnących roślinach Hippeastrum (dawniej Amarylis). Z kupionej jako "czerwona" cebuli bardzo powoli wysuwał się pęd. Jego biali bracia już zakwitli, przekwitli i powędrowali na spoczynek a on zbierał siły i zbierał.
I wczoraj otworzył kwiat. Cudny jest, prawda?
Sprawdziłam w katalogach, takie niesamowite połączenie zielonej gardzieli, białych płatków i bordowych wzorków to odmiana Flamenco Queen.
Jestem zachwycona, jak dawno nie byłam. Szczególnie rozczulają mnie te kropeczki...
Zobaczymy jak będą wyglądać kolejne kwiaty, na razie to królowa mojego parapetu!

4 komentarze:

  1. Piękny kwiat! Bardzo lubię hippeastra, czekam teraz właśnie na rozwinięcie dwóch na kuchennym parapecie, ale wiem, że moje będą białe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna roślina :) Kropeczki niczym domalowane, takie naturalne dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda cudny jest. Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny, u mnie rozkwitł czerwony a następne dwa dopiero dorastają, pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...