26 lis 2013

Candy! Rozwiązanie

Bardzo serdecznie dziękuję za udział w mojej zabawie. Szczęśliwie, jest wiele osób, które mają kreatywne pomysły na szary listopad!
W zabawie wzięły udział panie i panowie, i było ich aż ośmioro:
Johanna z Wrzosowej Polany
Jadwiga
Aleja Kwiatowa
Maoryska Ceramika
Anonimowa Iwona bez bloga
Ondrasza
Aguniada
Karmnik
Ankha
Moja komisja wybierająco-oceniająca w osobie córki Julii zdecydowała, że w naszym Candy wygrywa:
Ankha!
 
Za najbardziej humorystyczne podejście Ania otrzyma foremki do babeczek, stempelek do płaskich ciasteczek i foremkę konika z Dalarna!
Wszystko prosto ze Szwecji w jak najbardziej skandynawskim stylu!
 
***
Ale pomyślałam, że jest czas około-świąteczny i pewnie Mikołaj będzie mógł znaleźć miłe drobiazgi schowane na dnie swojego wielgachnego wora z z prezentami i dlatego pozostali nasi goście, jeśli wykażą się cierpliwością i będą kreatywni także po Świętach, dostaną od nas małe
noworoczne niespodzianki!
Dlatego bardzo proszę wszystkie miłe Panie i miłych Panów o przesłanie adresów, na które Mikołaj będzie mógł wysłać paczuszki...






11 komentarzy:

  1. Nie same panie bo nie jestem kobietą:) A zwycięzcy gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA?! Naprawdę? O jeryśku, jestem przeszczęśliwa! Marzyłam o takim stemplu i foremce konika :)) A tak w ostatniej chwili na to candy wpadłam... Jakieś dobre duszki czuwały nade mną chyba ;) Ślę już maila szybciutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz! Stempelek jest fajowy, wymaga płaskich ciasteczek, jak mówi moja Jula- nasz naczelny ciasteczkomistrz. Konik jest słodki, a zawsze przed świętami można kreatywnie go na reniferka jakoś przerobić :)
      Ja też pomyślałam, że można według niego odrysować kształt i wyciąć filcowe koniki....
      Pozdrawiamy ciepło!
      M & J

      Usuń
    2. Konik i stempelek pójdą w ruch przy świątecznych pierniczkach. Będzie ślicznie! :)

      Usuń
  3. Ho ho ho:) Ankha gratki serdeczne!
    Czyli MY, czyli cała reszta której los pokazał jęzor też dostaniemy pocieszaki???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? Tak właśnie pomyślałam. Miłych niespodzianek nigdy dość, prawda?

      Usuń
    2. Prawda a jakże;) Z góry dziękuję!

      Usuń
  4. ojej jakie super ! gratuluję Ankho ! kilka dni mnie nie było i takie miłe Candy mnie ominęło :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. "Anonimowa Iwona bez bloga" gratuluje zwycięzcy!!!! Chyba będę używać takiego podpisu w komentarzach. Podoba mi się. Dzięki za wzbudzenie mojego ducha rywalizacji;) Pozdrawiam zimowo.

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...