18 lip 2012

Bajkowe storczyki

Trudno mi znaleźć ich nazwy. Są zbyt fantazyjne, zbyt bajkowe. Mądre książki wskazują na Dendrobium canaliculatum, ale nie wiem czy faktycznie...
Pozostańmy po prostu przy bajkowych, rajskich storczykach...




Tyle zbliżenia, a teraz całe kwiatostany


I jeszcze bardziej drapieżne...

Zachwyciły mnie swoją delikatnością, fantazją i różnorodnością. Ale nie, nie porównuje ich do naszych kwiatów w ogrodzie, nie kupiłam sadzonki, nie wpadłam w orchideomanię. Tylko podziwiam. A opis tego wyjątkowego ogrodu już wkrótce.

3 komentarze:

  1. Niesamowite i fantastyczne.
    Mi "odradzają" się tylko te typowe różowo - fioletowe. Reszta o wąskich liściach i drobnych kwiatkach ma tylko zielone korzenie i nic. Tym chętniej "pochłaniam" Twoje. Ktoś mi powiedział, że są storczyki w szklarniach w Powsinku ale nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście są piękne
    j

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...